Dolce far niente - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Jack Fahner - WaarBenJij.nu Dolce far niente - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Jack Fahner - WaarBenJij.nu

Dolce far niente

Door: Jack Fahner

Blijf op de hoogte en volg Jack

16 November 2013 | Spanje, Isla de Gran Canaria

Gisteren een probleemloze reis naar Gran Canaria eindigend op een rustig bungalowpark in Maspolomas. Tussen de palmbomen onder blauwe lucht in 24 gr.C. lekker even een week nietsdoen. Hoewel zonder eigen vervoer toch nog pittige wandeling naar en van de kust met de winkels, supermarkt en terassen. Lekker biertje en weer genoten van de pimentes de Padron, blijft een lekkernij. Ontspannen sfeer hier en cooperatieve beheerder, die het defecte toilet niet mañana maar binnen een kwartier herstelde.
Wel het nieuws uit Nederland gevolgd met de intocht van de zo omstreden goedheiligman en het bijpassende weer. Dan is dit een jaloezie opwekkend verhaal.

• 16 November 2013 - 19:47

Wim:

Jij maar lekker in zon zitten en wij werken.
    Maar wij kunnen onze schoen zetten en krijgen er nog wat in

• 16 November 2013 - 19:58

Jack Fahner:

ach Willem, wat heb jij te klagen, als een der laatsen die op 60 kan pensioneren…Met een beetje slecht gedrag en dat gaat jou toch goed af, kun je innzak mee naar…

• 16 November 2013 - 21:01

E.j.m.van Huijstee:

Ontzettend leuk en ik ben gelijk ontwaakt uit mijn winterslaap.Geef je zelf veel energievoor de winter. Goede reis houd me op de hoogte!!!! Veel plezier en tot horens.Liesbeth.