Voorbereiden - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Jack Fahner - WaarBenJij.nu Voorbereiden - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Jack Fahner - WaarBenJij.nu

Voorbereiden

Door: Jack Fahner

Blijf op de hoogte en volg Jack

31 Mei 2014 | Nederland, Rijswijk

Eigenlijk wat minder gepland dan in het verleden ben ik me aan het voorbereiden op een nieuwe reis met de eend. Wielen zo wel links-rechts als voor achter gewisseld en meteen rijdt ie strak rechtdoor, eindelijk het zwaardere stuurwerk verholpen. Draaipunten gaspedaal gesmeerd, handrem gerepareerd. Vlakke bodem geïnstalleerd en overweeg de rechter voorstoel thuis te laten om de wippende bestuurdersstoel strakker te kunnen monteren en extra bagageruimte te creëren. En ach die immer gehoopte aantrekkelijke liftster ben ik tot nog toe niet tegengekomen...en dan zouden ze mijn trouwring zien en bovendien nu geen zitplaats. Een nieuw dakje ligt strak. De route grof bepaald en de eerste documentatie ontvangen. Andorra is het doel, genieten het motief en mooi weer de randvoorwaarde.

• 01 Juni 2014 - 01:29

Abigail:

Jammer van die bijrijdersstoel...Ik was juist van plan eens een zomer te gaan liften

• 01 Juni 2014 - 17:20

Liesbeth Brroijman:

Het is al weer een vrolijk beginnend verhaal. Heel veel plezier en goed reisweer. Liesbeth

• 02 Juni 2014 - 13:06

Wim:

Prettige rit met geen gedwongen bezoek aan garages. Ben net terug van een rondje fietsen in Nederland. Heb zondag nog bij je aangebeld maar was niemand thuis.